Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, December 27, 2012

Kita Tak Sambut Krismas...


Citer 2 hari lepas...
Kita Tak Sambut Krismas...
So cuti lepas kita keja...
Di pagi hari highway tenang...



Mentari pun terbit manja...
Panas2 suam jerk rasa...


Kejiranan pun tenang...
Depa semua cuti...
Ahakz...


Yang tak tenang adalah hari sebelum tu...
Highway jem giler...
Ingatkan kereta xcident...
Rupanya penunggang motor...
Meninggal sorang...
Parah sorang....

Nota Perut - Kita sibuk sekarang. nak siap kan beberapa dokumen untuk satu syarikat automotif yg antara terhebat didunia. Kita kena siapkan sebelum esuk sebab esuk nak cuti. Bos kata...kalau nak cuti...siapkan....Adehhh 

So terima kasih kepada yang sudi jengah sini biarpun kita jarang nak ke jengah sana sini. Tapi kalau dah tenang nanti...pasti kita jengah.



10 comments:

Hazmin said...

Wah... Kerja ketika cuti ye bro. Xpe, bayarannya pun lebih jugakkan.

mama maman aka yana said...

bz eks wlpun tenang dijalan raya.. hehehe

Syazana Zainn said...

keje waktu public holiday triple payment OT tau. masyuk la kau.haha

nur anis said...

seronok bila jalan lengang.tenang je rasa...

alien said...

cuti tahun baru je aku kat sini..

Dinas Aldi said...

Selamat bercuti Jebat :)

ieda said...

selamat bercuti bang !

kita punn x sambut

aduhh alfatihah buat penunggang tuu

CintaZulaikha said...

taper2, kita tunggu dia singgah nti, hehheh

Fyqa said...

skng ni cuti lgi x? hik

Daddy Ziyyad said...

selamat bercuti bro :)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin