Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, December 8, 2012

Kocik...


Kocik jerk Doyan ni...
Ingatkan putik...
Rupanya gugur dah masak...
Satu pokok durian ni mmg kocik2...
Lupa plak nak ambil gambo pokok nya...
Sodap gak raso eahhh...

14 comments:

Daddy Ziyyad said...

camtu punyo kocik..harus den makan 2-3 biji..hahaha

❤Kamsiah❤ said...

nampak isinya lemak berkrim...saya suka durian yg separuh masak,mengkal gitu...

Dinas Aldi said...

Kalau tak tengok gambaq buah duyan kecik gitu & ko tulis kat sini "den makan 5 bijik duyan" mesti orang tokojut kobau, Jebat :D

Chik Att said...

Mcm tak ckup bitamin jooo

jeBateja said...

DADDY - iyo lah....den pun makan 3 bijik....tak cukup gak....ahakz

jeBateja said...

KAK KAMSIAH - uikk...den belasah semua kak....yg terlampau masak tahap tempoyak jerk....tak makan...

jeBateja said...

KAK DINAS.- ha...ha...iyer erk...actualy den makan 3 bijik...tak cukup gak...ahakz

jeBateja said...

CHIK ATT - ha ah lah kot...tak cukup vitamin B...ahakz

ieda said...

h yg kocik2 macam nie lebih sedap kan !
isi mak aihhhh manisssssssss dan lemak .. kek umah saya banyak nie !

Wak Gelas™ said...

wak pon ituari baru makan durian warung tepi jalan jugakk, bukan dlm kebun tapii.. IHikks

jeBateja said...

IEDA - banyak lagik...meh...jemput lah kita...kita ni vakum...ahakz

jeBateja said...

WAK GELAS - tapi apa ni wak...sila jelas kan....ahakz

Hazmin said...

Bukan main kecik lagi durian tu. Hehe.. Sebiji pun tak cukup sorang ni.

jeBateja said...

Uikk..kalau den....4 bijik kot....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin