Kawan - Kawan jeBateja

Monday, May 13, 2013

Cara Jebat Membunuh Lalat...



Ini video pendek Jebat...
Hanya untuk suka2..
Lihat bagaimana seekor LALAT terbunuh dengan sadisnya...

10 comments:

JunAina said...

Cukup menyampah bila tak boleh nak lihat nih almaklumlah kat office ni macam2 kena sekat.

CintaZulaikha said...

nak tgk lalat tak dpt, rasa cam nak sekeh je lappy nih...

Amin A. R said...

wahahahaha....tak mati lagi memang saja la lalat tu kan..ahakksss

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah...apsal lalat bunyi macam nyamuk?

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

lalat tukaq bunyi ekkk?? ngeeee

suri solehah said...

Tak nampak pun rupa paras lalat tu..huhu

NzA said...

lalat tu fengsan sbb bau stokin kot..terus xmuncul.

Dinas Aldi said...

Weh, akak nampak stokin ja, peh tu bunyi nyamuk. Lalat yg mati tu mana, macam mana dia terbunuh? Nasib baik tak payah beli tiket tengok muvee tu.

MystoryPic said...

Kau ni Jebat buat kamera trip jew... mana lalat nya

Papa Mifz said...

tak nampak pun lalatnya...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin