Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, May 2, 2013

Suasana Menjelang PRU 13...


Den mula memblog pada 2009...
Tak sempat lah nak ambil gambar suasana pada PRU 12 - 2008...
So...
Kali ni kita ambil gambo banyak2...
Lain kali...
Kot panjang umur...
Leh kita imbas kembali...
Kan...


Mana2 blogger lum buat...
Sila buat...
Best ooo...
Anak cucu tgk blog kita nanti...






Gambar2...
Den ambil di kawasan perumahan den yerk...
Ahakz...

29 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

abis PRU buat baju raya sorg satu bendera tu utk elakkan pembaziran..hehehe..

Ati Masrif said...

macam kat bangi ajo tu

rajin tu berhenti nak snap pic..hehe

Mysara Ab Rahman said...

jebat duk area bandar seri putra ek?

JunAina said...

Jebat...kalo kat kampung lagi siyookkk, banyak poster banyak bendera meriah. Nak nengok banyak bendera cer masuk kat sekolah kajang utama...meriahhh...meriahhh...

jeBateja said...

MRS EDY - den suka idea hang

jeBateja said...

ATI - memang kat bangi errr...kat bandar bukit mahkota

jeBateja said...

MYSARA - bukan...sebelah nya...bdr bukit mahkota

jeBateja said...

JUSAINA - kajang utama yerrr.....nak gi lah nanti...

Hazmin said...

Macam jenis bendara ada. Kapal selam ada, kereta kebal ada. Bendera tumbang kacau pemandangan pun ada. Senang cakap macam-macam ada.

KHAIRUL AMRAN said...

Kat mana ni? macam tak meriah je.

diana said...

kat kampung suami akak kat kedah macam perang bendera rau..sampai tak nampak batang pokok la..sepanjang jalan redup je ..hahah

Dinas Aldi said...

Kenangan tuh. Penting :)

Daddy Ziyyad said...

Bagos idea ekau ni...den nak buek la...sementaro sempat ni..hahaha

Mano lah tau, kot kot PRU ke 14 nanti, maso tu Najib jadi Ketua Pembangkang pulak....kah kah kah

jeBateja said...

Hazmin - itu mcm aaaa...suasanan pilihanraya....lepas ni kena tunggu 5 tahun lagik.....

jeBateja said...

Khairul - cukup lah tu...kang sakit plak mata memandang

jeBateja said...

KAK DIANA -a alahai bagus nyaaa...sejuk jerk kan kak...kan...kan

jeBateja said...

KAK DINAS - cer akak buat plak....akak lagik terer ambil gambo....

jeBateja said...

DADDY - wow.....mana taw erk..erk....adehhhhh

Ujie said...

Saya terfikir nk buat, saje utk kenangan akan dtg..tapi blm berkesempatan.

NzA said...

aha la..betul jugak tu...gud idea...nnti OTW kelik kelate nk snap pic byk2 n nk tepek kt blog.......TQSM atas cadangan yg best.

Papa Mifz said...

tapi rasanya perang bendera tak semeriah dulu kan bro..??

Amanina Mads said...

oke bru nk buat tp tak publish2 lg.. haiah gmbr dh ada jugak

jeBateja said...

UJIE - hah elok buat cepat2 buat...buat kenangan di masa akan dtg...ahakz

jeBateja said...

CIKGU NZA - hah...ke kelate lagik lebat tu.....ahakz

jeBateja said...

PAPA - ha ah....sekarang hangat perang dlm internet....ahakz

jeBateja said...

NINA - kita dulu.....ahakz

Cinta Misteri said...

mcm tak meriah je jebat. dopan umah ekau ado ko ekau tambat bendira?

Wak Gelas™ said...

lapang je jalann .. sonok arr x kena jem gi balik keje.. UHuuu

アヌム said...

meriahh..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin