Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, May 22, 2013

Lambat...



Lambat update blog...
Nolong bini dulu...
Tapi nolong tgk jerk...
Tolong susun2 jugak...

Nak buat2 kek ni tak reti...
Tapi makan reti lah...
Yg hitam tu Kek Gula Hangus....
Yg cerah tu Kek Pelangi...
Yg silver2 tu....
Loyang,,,,
Yang bawah loyang tu meja....
Err...
Merepek...


Yang ni kita buat....
Puding Rich Coklat...
Orang KUIS order...
1pc...RM25.00

Masyukkkkkkkk...

Ahakz...

Eh Silap...

Alhamdulillah....

Baru betui....

11 comments:

Dinas Aldi said...

Baru nak tulih suami mithali tapi bila sambung baca tolong tengok & susun ja, kensel. Kehkeh.

Fuhhh memang masyukkkkk :D

Muhammad Syahmi said...

nasib baik tolong tengok. kalau tolong makan, kesian orang rumah kene buat lagi... hehehe...

Amin A. R said...

kannnnn...tetiba yang silver tu namanya loyang....pelengat tau? heheheheh :p

ieda immi said...

ya allahh ... keberkatan lebih lagi bila ada yg sudi tolong !

tahniah dan alhamdulillah , rezeki allah maha luas , di berikan kelebihan dlm membuat benda2 macam nie yg ramai di luar sana malas atau tiada masa nak membuatnyeee

macam saya ! .. leh order tak huhuhu

JunAina said...

Kami malu! Pasai lelaki pun pandai buat puding...hahahaa...

Bila2 nak kena oder sekali tapi entah bila. Bila emergency teringat terus kat hampa tapi mesti org tak nak terima tempahan emergency!

Amanda Suria said...

bestnyaaa....htr kl sentral sket ha...

diana said...

nanti buat kenduri puding untuk blogger pulak..hehe..

Murni Alfathunnisa said...

hai...takkan cerita ja puding itu ini..bila nak bawak mai sini. kak dinas kan ajak berkelah bawah pokok...haha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila suka kek gula hangus.. bagusla hsbd wife pandai wat kek

Amanina Mads said...

pandainya jebat masak..hahah

izfanora said...

terliur ! sedap2 kek ni..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin