Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Saturday, May 4, 2013

Kita Kumpul Ni...


Parlimen...
Duit siling ni den kumpul...
Sebab sudah tidak di keluarkan....
Parlimen ni sudah du tukar...?

Adakah esuk ia akan bertukar jugak...?

Ahakz....

Simbolik plak...

12 comments:

Mysara Ab Rahman said...

xsabar nk tgok keputusan esok mcm mana

Dinas Aldi said...

Akak miskin, tak bleh kumpul camtu. Nanti takdak duit nak guna. Kehkeh. Keh.

Selamat mengundi mesok, Jebat.

Unknown said...

berdebar nak tunggu keputusan PRU13...

Dr K said...

Bayangkan ada duit syiling 25 sen, tertera muka mat sabu...hahahaha

Unknown said...

Pangkah jangan tak pangkah.... tunaikan kewajipan

Nina Mads said...

simpan duit syiling lama.. kenangan tu.

selamat mengundi :)

Hazmin said...

Banyak ke duit syiling yang unik-unik bro kumpul?

Unknown said...

aku eksaited giler nak mengundi smlm haha

bila smpai dpn pintu terus menggelabah haha

wahida said...

laki aku kumpul duit 50 sen ni nok...lama dah dia kumpul...

My Little Diary said...

duit lama....aku tak simpan pun...huhu

suri solehah said...

Tak mau cakap pasal kumpul tu,,cuma nak ucap terima kasih pasal cerita interbank tu,,br stat google cari,,selama ni tak tahu..jakun sungguh..huhu

CintaZulaikha said...

esok2, kut2 tukar apa lah pulak syiling nih...dah r syiling leni cam token game kuda pusing...huhuhu

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin