Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, May 21, 2013

Delete...

Puding Cendol Nangka Gula Melaka Bersantan

Puding UHT Coklat & Starwberry

Ingatkan nak buat entry resepi puding bergambar...
TerDELETE plak gambar2 masa process membuat...
Yang ada gambar yang dah upload dlm FB...
Adehhh...

Tak pe lah...

Jemput makan semua...
Ahakz...

29 comments:

Amanina Mads said...

sedapnya..pg2 dh lapar

jeBateja said...

AMANINA - sila2...mmg utk semua ni....ahakz

Mahirah Ridzuan said...

macam ne leh delete huhu... ape pun nmpk sedap...

MystoryPic said...

Haaa... kan kan kan aku dah agak dah... kau mana boleh lama2 cuti dari buat puding ...

JunAina said...

Tayang2 pulak dah la wa posa!

Muhammad Syahmi said...

Tengok gambar-gambar ni terus terasa lapar... Ades...

suri solehah said...

sedapnya....saya selalu tertanya2 camana pakar buat puding yang letak puding lain potong2 tapi leh duk merata tak naik atas macam daku buat.bg petua skit :-)

Aku Ibu Muda said...

kalau mengidam nk makan puding jebat buat...cemana lah agknya ye?

CintaZulaikha said...

jemput makan yer...makan dalam dah nih....

laporrrrr...huhuhu

Daddy Ziyyad said...

takpe...

esok buat entri tu yo...;)

jeBateja said...

Mahirah....aisehhhh...terdelete dlm folder....ahakz

jeBateja said...

MYSTORY - waka...waka...ko leh baca retak aku erk...erk.....ahakz

jeBateja said...

JUN - waka...waka....posa erk...sorry...

jeBateja said...

USTAD - aisehhh...lom makan ke lagik...??

jeBateja said...

SURI - aisehhh susah plak nak jawap. Apa yang den buat ialah, semasa nak mencurah sesuatu puding dlm puding lain, jgn terlampau panas. Elok hilangkan wap panas dulu. Letak bwk kipas ke.

Lagi satu, adunan pertama dan kedua adalah sama kuantitinya....cth bilangan air, susu dan sebagainya.

jeBateja said...

AKU IBU MUDA - aisehhhh....iyer ke ni...ngidam ke...??

jeBateja said...

ZULAIKHA - alamak...makan dlm erk....erk....

jeBateja said...

DADDY - errr...dah terdelete folder utk gambar2....ahakz

Muhammad Syahmi said...

Time saya baca tu belum makan lagi. Tapi lepas tu dah berpinggan-pinggan saya tibai. Hehehe...

Cinta Misteri said...

pergh....dua2 CiM suka. jap nk pi minum susu HL UHT kt dlm esbok sblm tido

❤Kamsiah❤ said...

akak lps makan nasi..mesti cari benda2 yg sejuk dan manis2 buah..spt puding atau aiskrim....kalau tak,loya jadinya...

Dinas Aldi said...

Dah siap? Hantaq mai Penang ah.

NzA said...

xtahan tgk puding di cuaca yg panaz membakar nih.....

jeBateja said...

USTAD - waka...waka....lapar bangat tu USTAD

jeBateja said...

CM - suka minum susu erk...kita bila ada mood jerk....

jeBateja said...

KAMSIAH - sama lah kak...mcm nak nambah2 gemuk plak rasanya

jeBateja said...

KAK DINAS - aiyaaa...sulah habis lah akak....

jeBateja said...

NZA - iyer lah....satu Malaysia panas erk...

izfanora said...

dtg sini dpt jamu mata jer r.. huhu..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin