Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Tuesday, November 3, 2009

Aku Kempunan...

Malam tadi keja...aku kempunan makan PIZZA...uhukz...sampai hati bebudak aku tak tinggalkan aku barang 3 4 potong PIZZA...uhukz...tapi kata si AM...depa dah tinggalkan 2 potong untuk aku tapi...tak taw sape REMBAT...ahakz...ngak ada rezeki gitu...

LAST...makan lah PIZZA MALAYSIA...err...ROTI CANAI Mamak Seksyen 15...itu pun mintak AM belikan masa rehat tengah malam....lapau siot...

Ini budak yang belanja PIZZA tu...Y0N0Z nama nyer...dalam percubaan nak larik bawah kerusi ketika aku nak ambil gambonyer...mana maw larik......

2 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

alaaaa
jgn macam ni
sedih cik bulan dengar...
jgn sedih2 ye

jeBateja said...

Uhukz...pengarah berwibawa....i like ur drama kat utube....best oooo....dasat tul ILMU drama u erk...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin