Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, November 3, 2009

Di Pintu Kasih...

Masa nak balik tadi...tiba2 aku memerlukan Pak Tan ( Tandas ). Orang NORMAl memang perlukan Pak Tan pepagi...org ABNORMAL je...jumpa Pak Tan 2 kali setahun....ahakz...

Bukan nak citer pasal hal Pak Tan pun...cuma tertarik kat tulisan di pintu Pak Tan ni...menarik je baca...aku macam tahu je kat sape ditujukan kata2 ni...ahakz...bukan untuk aku ni...ahakz...cuma ada le ciri2 tu sket...bab DENDAM je...bab busuk hati tu...lom lagik...sebab hati aku wangi je...

Citer pasal DENDAM...aku masih berdendam kat orang yang kutuk WIFE aku masa WIFE aku batuk berdarah dulu namun bila WIFE budak yang kutuk aku plak SAKIT...nak je aku pulang paku buah keras...TAPI...hati aku WANGI...tak sampai hati...orang je sampai hati kutuk n buruk kan aku...CUMA..aku ingat setiap butiran ayat2 KUTUKAN dia dulu...eemmm...aku ingat...biar pun dah sangat lama berlalu....ahakz

3 comments:

BuLaN iTu aKu said...

hurmm
biasa la tuan hamba
sudah nama manusia,,.
suka berhasad dengki
jangan lah tuan hamba turut kan
amarah didada
biar saja Tuhan membalasnya

annie said...

Biar kan Jebat, Allah ada dan MAHA ADIL. Nanti klu kita balas takut tak cukup setimpal ngan apa yg dia buat..doa je.

Cumo satu lah, ayat tu mcm tazkirah bunyi eh tapi tompek eh tak berapo nak sesuai lah kan, kek pintu 'bilik gerakan'.

jeBateja said...

BULAN...sabo le ni...kalau tak...lama dah balas nyer...macam di kata...hati hamba..wangi...

KAK ANIE...ha ah...biar je lah erk...err...pasal tempat tu...mmg macam kurang sesuai erk...ahakz..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin