Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, November 17, 2011

Aikk Baru Pun Rosak...

Den melalui jalan yang kurang jem di sebatang jalan di Bandar Baru Bangi...
Tiba2 jalan menjadi jem didepan...
Rupanya ada kereta rosak di depan...
Berhampiran traffic light...
Emmm...
Tenguk pada gaya...
Itu kereta baru...
Rosak jugak erk...

Tiba2 teringat pada minggu lepas...
Terbaca berita di KOSMO...
Sebuah syarikat GERGASI Dunia dalam bidang Automotif...
Memohon customer menghantar kereta mereka ke pusat servis...
Disebabkan ada masalah...
Bagusnya ia tidak melibatkan kereta yang dipasang di Malaysia...
Emmm...
Depa ni dah 2 3 kali TARIK kereta dari pasaran...
Tak hebat rupanya depa ni...
ahakz...

BELI LAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA...

13 comments:

Dinas Aldi said...

Yang betoinya, ikut nasib kita saja bila beli jenama apa sekalipun.

dwaty said...

support keta buatan malaysia..

cik fiza said...

kdg2 kalo mmg nk rosak tu mmg rosak juga la kn...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

cian khen
keta baru x menjaminkan keta x rosak ngeee...last kayuh basikal gak best ngeee

wahida said...

ikut nasib tau beli keta...ada tu jarang benar nak rosak..ada tu baru beli pun dah rosak...huhu...

rahimah said...

toyota kan...???

Ati Masrif said...

alhamdulillah..keto kito
dah 8 tahun ..elok lagi :)

ILA HonEyBuNNy said...

ya jebat...

jom la kita support barangan Malaysia dan tudung warna warni Malaysia....1 Malaysia kan..ehheh

jeBateja said...

DINAS - ahakz....org ni nasib malang lah erk......

DWATY - Terbaekkkk...I LIKE....ahakz

CIK FIZA - ha ah kan....tapi kalau jenama tu proton...kaw2 org kutuk...ahakz

LADY AYU - utk kesihatan yg terbaek kan...

jeBateja said...

WAHIDA - namun kita sebagai customer layak mendapat yg terbaek...

RAHIMAH - ha ah..dah 2 3 kali depa panggil keta balik...ahakz

ATI - keto apo tu...??

HONEY - ha...ha....betui2...tudung warna warni den sokong...ahakz

gadisBunga said...

hang mmg patriotik. heheh.

kete aku pun buatan malaysia gak. :D

jeBateja said...

kawe cari makan deee....ahakz

Liza @ Adzriel AB said...

ops... buatan m'sia pun pilih perodua je..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin