Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, November 22, 2011

Puding Mable Oreo...

Asalnya ini namanya Puding Mable...
Satu hari tu kan...
Seorang blogger iaitu Kak Liza dari http://www.adzriel.com/...
Telefon WIFE den...
Cerita pasal anak kak liza buat puding dengan biskut OREO....
Dah lama tu den terfikir...
Kenapa tak den adjust puding mable utk di letak Biskut Oreo...
Petang tu gak den buat...
Hasilnya...
Seperti diatas dan gambar2 dibawah...

Nampak gaya den tak leh letak biskut di dasar acuan...
Macam kerak kuali jerk...
Ahakz...

Keratan rentas SEBUAH Puding Mable Oreo...

Sila2...
Ambil2...
Jangan segan2...

** Wahhh Kak Liza ni dah baik dengan WIFE den...bahya ni....sebab Kak Liza ni dari bujang den kenal...kang terbukak plak citer dulu2.
*** Bukan apa...ada satu kedai makan kat Bdr Baru Bangi Seksyen 4...time bujang den selalu makan sana. Bila den bawak wife den poei sana....buleh plak tokeh dia bersembang dengan wife den pasal awek2 den yg lama....pehhhh.....kantoi sudahhhh....ahakz

18 comments:

z a z a said...

serious serun ble nmpak oreo kt atas tu. sdap x ?

chiLleD...!! said...

sedap tak?nk try wat gakk=)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

clap2x ai pernah buat gak
sedap giler....
menternak lemak baguih mkn ni ngeeee

wahida said...

kahkah...ko takut lak kak liza tu baik ngan wife ko yer...mesti ada byk perangai notti ko ni...hehe...

Fida Husain said...

alamak. blog cik jebat ni selalu je buat fida mengidam :D

Ati Masrif said...

jebat ..

pi perjumpaan blogger 18 dec ni

kalau pi ...silalah bawa puding ni ye :)

ILA HonEyBuNNy said...

jebatttt....

nak puding tu...ehhehhe..

Amirah Adnan said...

nak resipi! nak resipi!

CintaZulaikha said...

adoiyai, meleleh ait liur....

amna said...

wah! best ni..
tengah2 tu ada kek ke?

Teenager Housemaid said...

adehhhhhhhhhhhhhhhhhh..........
jebat...jebat...jebattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...
hang mmg menguji tahap keimanan wa la..
hoho..
sedapnyeee... nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد رازيق said...

wah... sedapnya... :)

Dinas Aldi said...

Marble Oreo la pulaaaaaaaaakkkkk!

Alah kisah dedulu tu cerita pun takpa, dah lepaih maa. Jangan buat hal sekarang plak, itu baru la haghuuuuu.

ezzu said...

sedapnye dpt mkn puding...hehehe..

deeya said...

Hang Jebat nie memang Hang Dapur kah ?? terror benar memasak masak . ahakz !

siti murni said...

walaupun rupa dia macam kerak...tapi i bet...rasa dia mesti sedap...sebab chek kan penggemar oreo yg tegar...

nak ambik...tangan tk sampai..huhu

Adzrien Shoppe said...

budak jahat memang macam tu..ha..ha..

Aishah Faisal said...

terima kasih kerana merealisasikan puding ni.. lebih cantik.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin