Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, November 15, 2011

Besar Punyerr...

Lokasi - kantin di kilang den yang tercinta...
Orang lain biasanya order teh dengan cawan yg biasa2 jerk...
TAPI...

Budak ni...
Pakai KOLE...
Pehhh...
Pakai cawan biasa tak cukup kot...
Belum pernah di buat di kantin tempat den...
Di tempat korang mungkin ada...
Ahakz...

15 comments:

Adzrien Shoppe said...

kole bawak dari rumah ke ni? perghhh... cayalah. baru puas minum, terasa mcm di rumah je. nyaris tak order 1 jag.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

isssyyy lepas ni bljq minum ayaq masak dalam kole mcm tue arr...byk sgt gula msk dlm badan x elok gak....*gaya doctor ckp ni ngeee*

alien said...

koley tu!!
pergh

アヌムちゃん said...

dah lama x guna word kole.hahaa

maya amir said...

yg penting bergaya...ekau ado? hahaha...cool gile pkai kole..die bwk dr umah laa ek?;)

My Little Diary said...

kenyang sampai malam tu...huhuuu

aleen aiden said...

bahaha.kira pakcik nih bawak kole sendiri lah?hadesss

diana said...

bahaya...:p

NzA said...

terbaiklah!!!!!!

siti murni said...

eh tapi best tau kole steel tu...air tahan panas..cuma nak habiskan sekole penuh tu..hehe..ambik masa kot...ekeke...

Papa Mifz said...

muahaha...bawak kole sendiri ke tuh...

Aniz said...

hahahaha kole???? hahahaha

Dinas Aldi said...

Eh, akak pun minum ayaq banyak. Lain kali nak order koleh gitu jugaklah, kehkeh

ILA HonEyBuNNy said...

wakakkakak...

hebat btoii dia neh..xcukup minum air ckit kot..heheh...

leh isi tudung dalam tu..ehhehe

CintaZulaikha said...

hahhahhhha, nampak na kole baru beli kat kedai 2 hengget...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin