Kawan - Kawan jeBateja

Monday, November 14, 2011

Naik Kereta Honda Suami Kak Liza...

Maaf erk...
Jarang nak memblog dan berjalan2...
Den kalau keja pagi...
Memang susah sket sekarang...
Lotih...
Kadang2 depan tv pun leh tido...

Sabtu lepas den yang kurang kaya ni dapat peluang naik kereta mahal...
Honda Accord tu...
Honda ni hak milik SUAMI kepada rakan BLOGGER iaitu...
KAK LIZA...
http://www.adzriel.com/...
Memang best oooo...
Dengan MYVI den jauh panggang dari kambing lah...
Ahakz...

Asben Kak Liza belanja den nasi beriani Anje..
Di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi...
Sodap oooo...
Sebab free...ahakz...
Tgk tu...
Ramai orang ooo...
Kena beratur...


Ini lah rupa kereta HONDA tu...
Den cari kat GOOGLE jerk...
Sebab lupa nak ambil gambar hari tu...
Yang teringat...
NASI BERIANI jerk...
Ahakz...

9 comments:

Herdoni Wahyono said...

Tentu sangat nyaman bisa berkendaraan dengan mobil mewah seperti ini. Aman, ramah lingkungan, desain mobil yang begitu indah, eksterior dan interior mobil yang menakjubkan. Salam dari Indonesia. Sukses selalu.

Adzrien Shoppe said...

woiii...

Liza @ Adzriel AB said...

jadi tuan besar le kau ye.. he..he.. tak suruh dia letak hon kapal mcm myvi ke? gempak sikit.

アヌムちゃん said...

gmba nasik beriyani nye takde ke.hehee

Miza Ramli said...

hahahhahahhahahahhahahahahahahhaa

Dinas Aldi said...

Fulamak, cayalah! Cek pun teringin nak tumpang!

Woofer Storm said...

takpe bro,nanti kita beli satu tau..heheee

**den pun tak mampu^^

jeBateja said...

Pak HERDONI - saya tidak kaya utk membelinya....mungkin satu hari nanti...


ADZRIEN - Weiiii



KAK LIZA - Hon kapal...bukan lah kak...hon polis lah.....


PUAN JEPUN - dah habis baru teringat...


MIZA - uikk..anak dara cover sket gelak nya....ahakz


DINAS - keta hang dah mahal....tak payah aaa.....cek tumpang keta hang tak pe...


WOOFER - hang bayaq aaa....cek tumpang jadi aaa

NzA said...

kereta mewah mmg besat...harganya pn best....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin