Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, April 4, 2012

Isteri Dia Di Tetak Perompak...

Geng belah KIRI ( Baju putih )...
Last week bini dia kena tetak perompak...
Di kepala ooo...
Bukan malam kejadian tu...
Siang hari...
Dalam 12pm...
Dia keja sama satu kilang dengan Jebat...
Meremang gak bulu roma bila dia cerita pasal bini dia kena tetak tu...
Nasib baik lah ok...
Perompak tak sempat ambil apa2...
Bila isteri dia menjerit...
Jiran2 datang rumah...
Salah seorang perompak telah dapat di cam...
Pehhh....


8 comments:

Citarasa Rinduan said...

subhanallah..

jebat.. abis tu skrang bini dia kat hosp mana??
moga y baik2 bt isteri kawan kamu ya, kirmkan salam takciah.. moga cepat sembuh

luqman zakaria said...

zaman skg nih manusia dah tak betul dah..dah x takut ape2..giler~

NzA said...

MasyaAllah......menakutkan..
Moga isteri sahabat jebat tu cpt pulih dr kecederaan n traumanya tu....

Chik Att said...

macam2 sekaang kan . Kita tak cari pasal ...orang yang cari pasal ngan kita ..

Farmasi Colour Cosmetics said...

ishhh... ngerinya. tumpang simpati. area mana tu?

CintaZulaikha said...

uishhh, apa nak jadilah manusia skrg nih

kalau jpa balik perompak tuh, mmg kena tetak balik tuh...kasi obat sket.aishh

siti murni said...

Alhamdulillah la wife dia ok..mudah2an wife dia cepat recover...

haih..tak tau la zaman sekarang..
penjenayah di mana2..bila2 masa...

ILA HonEyBuNNy said...

perompak sana sini....

kena hati2 skrg neh....bahaya..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin