Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 30, 2012

Kena Pow...


Masa poei Indonesia hari tu...
Dah dekat dengan tarikh birthday wife...
So wife ingatkan jebat....
Dia nak hadiah beg tangan...
So di Indonesia wife sms ingatkan tentang hadiahnya...
Blur jugak jebat...
Sebab kat Tanah Abang terlampau banyak pilihan...
Rambang mata...
Itu dari kaca mata LELAKI MASKULIN taw...
Kalau dari kaca WANITA...
Koyak mata kot....ahakz....ahakz...
Lagi satu yang buat jebat blur...
Macam mane kita nak hadiah kan seseorang yang dia dah taw hadiah apa...
Pas tu siapkan tetapkan hadiah apa dia nak...
Waka....waka...tahun depan jebat nak mintak wife jebat hadiah hari lahir HP HTC...ahakz....

Masa kat sana ambil gambar beg tangan tu...
Suruh tokeh kodai tu posing....
Nak MMS kat wife...
Tokeh lelaki tu...
Siap kepit2 kaki lagik...
 Den nak ambil gambar beg tangan jerk...
Bukan dia pun...
Dah macam pondan plak dia tu...

errkk...tangan berurat....
ahakz...

 

10 comments:

Muhammad Syahmi said...

tokey kedai tu memang pondan kot...
hehehe...

Muhammad Syahmi said...

tak pun dia tak tahan nak terkucil kot... ^_^

Liza @ Adzriel AB said...

beli byk2 jual kat sib...

gadisBunga said...

tapi ada org mmg otomatik posing cenggitu walau kite cuma nak amik gambo kepala aje. huu~

johari said...

pondan la tu kalo mcam..hehe..

NzA said...

pandai jebat pilih hbag...CANTIK....

siti murni said...

cantik dah handbag tu..suka la wife dia...:)

storyfromme said...

best la shopping kat indon.

Dinas Aldi said...

Fuhhh mesti hepi orang rumah tuu :)

padlie said...

baik punya posing :)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin