Kawan - Kawan jeBateja

Monday, June 17, 2013

Ini Rezeki Kalian...


Jumaat lepas...
Menjamu anak2 buah dengan puding...
Memang setiap jumaat jebat akan bawak makanan...
Terutamanya puding laaa...


Jumaat lepas bawak puding kasih bertaut...
Seingat jebat ini kali ke 2 jebat buat...



Ini puding yg telah di potong2...
Yang siap letak dalam bekas...
Sebelum di bawa ke kilang...


Alhamdulillah dapat pujian anak buah dalam FB...
Emmm....
Leh JUAL ni...
Ahakz....ahakz...
Berapa harga erk...
Ahakz...

11 comments:

Amirah Adnan said...

salam. hai encik jebat..pehabaq? terliuqqqq

ieda immi said...

wahhhhhhhh saya nak kerja dgn en jebat lahh ekee ;)

JunAina said...

Amboii...pagi2 tayang2 dah no...

Kalerfull lagik...saya suka...saya suka...

Muhammad Syahmi said...

wow... tiap2 jumaat bawak puding. beruntung la sape2 yang dapat merasa tuh...

Amin A. R said...

kalau la kat tempat kerja saya ada yg rajin bawak puding gini..hihi

Syazana Zainn said...

amboi nama tak tahan dengar hihi

NzA said...

bertuahnya jd ank buah jebat...cecuba campat kt sini sskali...he3X...

Amanda Suria said...

Best nya.....cane leh jd byk2 kaler mcm tu eh

aniswany said...

rugi xjadi anak buah jebat! ada keja kosong x ?ekekeke

diana said...

nak jadi anak buah jugak boleh tak pak???heheh

Papa Mifz said...

fuh nama puding tuh tak hengat...haha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin