Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 5, 2013

Kenapa Lah...


Makanan kat kantin di kilang saya...
Makin lama makin tak sedap...
Makin lama makin teruk...
Ishhh....
Bila lah nak berubah....

12 comments:

Amin A. R said...

hihihihi...itu memang biasa...mana2 pon sama jer...bila komplen baik punya disuruh bawak bekal sendiri...cisssss

MystoryPic said...

rasanya semua kantin sama jer... kat tpt kerja aku pun sama..

bagi makan kat budak sekolah pun tahu tak sedap

JunAina said...

Bukan org yg makan je tak de selera yg tengok ni pun tak lau tak ceria langsung makanan tu.

:: Mrs.Eady :: said...

bawak bekal la...

Syazana Zainn said...

mohon selepas ini ko bawak bekal hikhik

mAr@ZiEy said...

Da ramai kot complaint pasal kantin SMC tu..committee kantin kene tegas ckt..

Mysara Ab Rahman said...

sbnrnyer dye nk bg hint tu suh jebat masak sndri..hehe

Aku Ibu Muda said...

petanda kena bawak bekal tu jeBat....bawak bekal puding seloyang tiap2 hari...ahahaa...sapa nak, ko mintak barter dgn bekal org lain plak...ehehehe

Papa Mifz said...

cuba ekau sound sikit tukang masak tuh...

Dinas Aldi said...

Hang pi la tarbiah depa sket, awat masak camtu, tak baik depa buat naya orang lapaq..

Amanina Mads said...

bawa bekalkan senang..habis cete

Amanda Suria said...

Pernah kerja kilang...mmg mknan kat kantin x besh...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin