Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, June 20, 2013

Sembilan Jenis...


Sowy...
Tak leh nak jalan2 ke blog kawan2...
Jebat kena siapkan 9 jenis puding dalam 2 hari ni...
Malam ni bak kena hantau ke Sungai Merab, Kajang...
Esuk Bandar Seri Putra dan Semenyih...


Ini antara yang dah siap malam tadi...
Kebanyakkannya adalah SEMI FINISH...
Malam ni baru nak buat FINISHING...
Finishingnya ada di blog wife nanti ...

Hari ni keja plak...
Ada keja2 khas...
Urusan dengan orang Taiwan...
Dalam masa 3 hari...

Pehhh...
Siang keja lain ( pegang besi bagai - sebab keja bidang automotif )...
Malam keja lain ( pegang ramuan puding yg lembut2 )...
Tapi jebat bukan jenis yg auwww...auwww kay....ahakz...
Errr....

Ahakz....ahakz...

15 comments:

JunAina said...

Untung lah wife dapat suami mithali yg pandai serba serbi.

ieda immi said...

leh pos tak ! ... nakkkk sgt huuh

Syazana Zainn said...

cakap cina weh dgn org taiwan tu. hihi


:D

Ujie said...

Laris tempahan..9 jenis nk siapkan..wow!

cheqna said...

untungler....=)

iamHANIS said...

haha..nasib baik mention siap2 jebat bukan auw auww..kalau x mmg tepikir ala2 chef wan dh :p

:: Mrs.Eady :: said...

sedappppp......nyer!!

wahida said...

janji masyukkkkk....

mama maman aka yana said...

hhhmmm.. suka org rain berusaha nih.. auuuwww.. eh.. kiki

diana said...

tengok puding kat dalam blog ni semua sedap2..tak dak ka yang tak sedap..heheh

diana said...

tengok puding kat dalam blog ni semua sedap2..tak dak ka yang tak sedap..heheh

Papa Mifz said...

semakin murah rezeki bro...alhamdulillah...;)

Amanda Suria said...

Tgok puding tu jd terliur plak..sabar je la..

Amanina Mads said...

yeahh psding maker

Amanina Mads said...

*puding

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin