Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, August 4, 2011

Di Tika Pulang Kerja...

2 hari lepas...
Di tika pulang kerja...
Balik dan pulang dengan kereta...
Di susur masuk Tol Putra Mahkota...
Di tol jem giler...
Baik bayar tunai...
Baik Touch n Go...
Baik smarttag...
Semua jem...
Semalam plak naik motor...
Nak elak jem...
Hujan lebat plak...
Ahakz...
Rahmat ALLAH tu...

Semalam menu puding ialah Cendol Gula Melaka...
Ahakz...

Sudah di kerat2 untuk beri pada jiran2 tertangga...
Kepada blogger2 tersayang...
Sila ambil satu...
Ahakz...

14 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

mekasih jebat...

dah ambil dah satu n ciap makan g....ehheheh..nyum3..

jeBateja said...

HONEY - ha...ha....sedih plak baca ayat2 tu....ahakz

hanaahmad said...

pergh...rajin gila!

Ann Huda (Ate) said...

Ate kagum betul dengan 'kerajinan' serta sifat murah hati kamu pada jiran tetangga. Iya lah puasa2 ni kan besar pahalanya memberi orang makan tuk berbuka...(Kalau lah Ate ada jiran macam kamu, bahagianyaaaa)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Ai dulu masa dok mesia mmg WAJIB masak lebey Kasi jiran 4 umah Dan ader balasan lepas tu...mmg x pyh gi bazar ramadhan dh sebab menu penuh meja (^_−)−☆

chiLleD...!! said...

hri2 k buat puding?

gadisBunga said...

aku menyampah!

gambar aje lagi??

Aku Ibu Muda said...

ish jebat ni...asek bagi gambar je :p

*komen guru BM, penggunaan tika tu tak perlu ada imbuhan 'di' kat depannya...hehe

CintaZulaikha said...

amik dlm gambo...mmg tak ikhlas~~~

alinac lover said...

waaa xpernah makan lg ni

Adzriel @ Liza AB said...

alaaaa... jelesnya. apasal tak hantar bsp..

siti murni said...

adoi...ni yang tak menahan ni....

NzA said...

xtahan tgk....

schaze zainn said...

weh pos anta ke ipoh..haha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin