Kawan - Kawan jeBateja

Monday, August 8, 2011

Musafir Seorang Jebat...


Kawan2 blog...
Jebat mohon maaf sebab dlm minggu lepas susah jebat nak melawat ke blog2 kawan...
Jebat bz untuk buat persiapan untuk mengerjakan Umrah...
Hari ni...
Perjalanan seorang jebat bermula...
Mohon di doakan kelancaran perjalanan ini...
Kalau ada salah dan silap...
Ada kata2 menguris rasa...
Mohon dimaafkan...
Selepas entry ini...
Blog jebat akan sunyi selama mana jebat berada disana...
Jika panjang umur...
Kita akan bertemu kembali...
Jebat akan berangkat dengan Saudi Airline pukul 3pm di KLIA...
Tetapi pukul 11am perlu ada disana...
Apa pun...
Semoga kita bertemu kembali...
Isya ALLAH...
Esuk jebat akan berpuasa selama 21jam...
Harap jebat kuat utk hadapinya...

** Pesanan Datuk Ustaz Daud Che Ngah - orang berpuasa diharuskan berbuka puasa ketika hendak bermusafir. Tetapi jangan makan dirumah. Selagi berada dirumah. Kita belum dikira bermusafir. Keluar jer dari pagar...maka kita sudah boleh berbuka....err..sanggup makan depan pagar rumah...? Baik jangan...malu kat jiran2. Tahan sikit...makan kat KLIA...kat sana semua org paham, kalau tak puasa.

22 comments:

Cinderella said...

Jebat aty2 kt sane.slmt mgerjakan ibdat umrah.bestnye dpt g sane mse bulan puase

jeBateja said...

Tq....rezeki ni...syarikat bagi...

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum jebat..
syukur....
semoga semuanya dipermudahkan ya....
jam 3 petang ya berangkat??

statment last tu.. heheheh.. jebat masih nakal, adalah kembali dr tanah suci jebat akan kembali nakal lagi??

jeng2...
hahahhaha

jeBateja said...

waalaikumsalam kak...

terima kasih kak...harap2 nya begitu lah. yup...pukul 3pm berangkat lah...kita nakal ke kak...org maskulin mmg mcm tu kak.....ahakz...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

semoga di permudakan segala urusan yer jebat...alhamdulliah dah jadi tetamu Allah....nanak air zamzam taw ngeeee

schaze zainn said...

tiada maaf bagimu..haha xP

kat sana buat ibadat baik2 oke.

ko doakanlah aku cepat kaya..muahaha

lepas tu ko bawa la balik souvenir

lepas tu ko buat r GA lepas balik dr mekah..hikhik xP

kirim salam kat orang arab..

CintaZulaikha said...

selamat menunaikan ibadah puasa..

Aku Ibu Muda said...

21 jam ye jebat? wahhh...mencabar sungguh.

Selamat pergi dan pulang :)

Adzriel @ Liza AB said...

alhamdulillah giliran jijan pulak ek ke sana. hubby dpt masa baru sebulan kahwin.. he..he.. moga selamat pergi & balik.

zati embong said...

jebat,jat pn mntk maaf.moga di permudahkan perjalanan pergi dan balik.

Sha said...

salam jebat...

selamat berangkat dan dipermudahkan segala urusan disana. aminnnnnn

Dinas Aldi said...

semoga diberi kekuatan olehNya mengerjakan ibadah di sana & semoga selamat dalam perjalanan pergi & balik naa Jebat!

chiLleD...!! said...

selamat menunaikan umrah..moga diberi kesihatan yang baik tuk menunaikan ibadah di sana..dn moga selamat pergi dan pulang..bruntung jebat brpuasa kt sana.

alinac lover said...

wah jebat,.tahniah~ doakan yong jgk ya :)

アヌム ちゃん said...

semoga selamt pergi dan pulang.seronoknya ramadhan di sana..

deeya said...

alhamdulillah jebat da dapat pergi ke sane . semoga jebat selamat pergi dan pulang yer . sedih je rase bile nak pegi jauh2 :'(

padlie said...

Selamat pergi, selamat menjalani ibadah dan selamat pulang nanti

Nurhidayah Shamsury said...

smg selamat pergi dan pulang..

aleen aiden said...

selamat pergi selamat kembali ye..doakan kami d cni.. ^_^

NzA said...

TAHNIAH krn dijemput ke sana oleh yg masa Esa...semoga Allah prmudahkan segala urusan jebat......

gadisBunga said...

jebat. miss u oledi.

heheh~

bunga said...

Alhamdulillah..:)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin