Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, December 15, 2011

Apa Ada Di Lab...?

Ada Massage percuma...
Pehhh...
Lega kepala otak budak ni...

Ada makanan percuma...
Boleh makan berapa banyak yg maw...
Macam budak kat atas tu...
Tamak...

Ada stock makanan dari negeri2 berlainan...
Kelantan ke...
Penang ke...
Semua ada...
Semua free...
Ahakz...

16 comments:

alexa yussida said...

seronok!

nk sket!:P

-->ade ukhuwwah kn

CintaZulaikha said...

hahhha, ni keje ke makan...

kakcik said...

Jangan sampai 'tak jadi kerja'... :)

Dinas Aldi said...

Huih, ini lab ka pantry? Kihkih..

Teenager Housemaid said...

wahhh seronoknyeee :))))

Papa Mifz said...

jajan dari negeri2 berlainan..wah meriah...

diana said...

untung nya...
jimat belanja..hehhehe

cik fiza said...

best nye siap ada massage plakkkk

c'axoera said...

mcm2 adooooo =))


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/cabang-yang-tak-mungkin-tersimpul.html

wahida said...

untung siapa keje kat ofis ko ni..


p/s: aku nak try buat resepi kek kat bwh ni...terliur aku tahu tak???

zati embong said...

kerja ksong ada? bleh jat join sebok2 kat situ.haha

Woofer Storm said...

mcm sedap je ni..nak sikit.hehee

#muka jebat mana?hheee

amna said...

suka asam masam manis tu..
*selalu kirim kawan dr kelantan bila cuti sem :)

ILA HonEyBuNNy said...

amboii jebat,,

banyaknya makanan..mai ckit...hehheh

alinac lover said...

hahaha lawak je..mcm2 adoooo

Adzrien Shoppe said...

massage tu yg best..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin