Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 27, 2011

Di Siku Wife...

Hai geng...
Den baru baik sakit mata ni...
Bukan sakit mata sebab kena kuman...
Or jangkitan dari orang lain...
Tapi penangan SIKU wife den...
Hari tu...
Den gurau dengan wife den...
Dari arah belakang...
Den cucuk pinggang dia...
Wife den terkejut...
Sambil menghanyun siku nya ke belakang...
Tepat ke mata kanan den...
Sakit ooo...
Sampai sekarang sakit oooo...
Mula2 tak rasa apa2...
Malam tu pukul 2 ~ 3 am...
Sakit bukan kepalang...
Pi hantar Klinik...
Dapat MC 2 Hari...
Tapi tak le baik 2 harinya...
Sampai sekarang rasa teruk lagik...
EMmm...
Itu baru gurau2 macam tu...
Kalau gurau mintak nak nambah KUOTA...
Peehhh...
LEBAM satu badan....
AHakz....ahakz...

11 comments:

Ati Masrif said...

ketawa pula kita baca n3
org sakit ni...

dah kena tu ...masih ada berani?

hehehe :P

Liza Abu Bakar said...

he..he.. gelak kat sini..kalau kau depan mata akak lagilah kena gelak. amekaw.. simpati lak.

cik fiza said...

mak aih... dasat juga penangan gurauan tu ye.. semoga lekas sembuh..

Dinas Aldi said...

Tu dia aihhh, takut nak bergurau2 kalau macam ni..hehe..

Wehh Jebat, boleh tak hang bagi alamat, akak nak poskan fm tu.

zilndnas@gmail.com

NzA said...

ha.ha.ha...mcm cerita p.ramlee la...ha kalau berani nk kena siku lagi cuba2lah.......

aleen aiden said...

ha3,xpasal2 dapat mc 2hari.aishhh

アヌムちゃん said...

Ahakz kelakar pulak bace.hihi.

mysara said...

wah..dasyat tu...gelak mai baca..hehe

zati embong said...

hahaha.kesiannya.

lebam ke mata 2?uploadlah gmbr.

gadisBunga said...

hahahaa!!! nasib baik siku. kalau lutut? hahaha!!! (ala...ko dah tak sakit dah kan...boleh la aku gelak2 ni? hahaha!!)

schaze zainn said...

berani kau mnta tambah kuota!grrr

kalo aku bukan setakat aku bagi siku

aku bagi kaki sekali..kehkeh

p/s: kesian kau..haha btw cepat sembuh la ye =D

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin