Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 20, 2011

Macam Ne Erk...

Malas nak Google...
Ada sape2 taw macam ne nak jaga Bunga Matahari...
Bagi nampak gemuk dah sihat...

Macam tak cukup zat jerk...
Kang tukau jadi KUACI kang...
baru hang taw...
Ahakz...

14 comments:

Dinas Aldi said...

Boh baja bunga tak bleh ka Jebat?

alien said...

tnah tu kene gembur2kan
pastu letak baja
gemuk aa nnti
siap bercabang dua satu pokok
hehe

Adzrien Shoppe said...

antar sini sikit kuaci tu.. bab tanam pokok memang fail le kak liza ni.

Papa Mifz said...

ekau jarang siram kot...

aleen aiden said...

xtau...sebab mak alin suka orkid.kat rumah xde pokok bunga matahari.hu3

wahida said...

aku tak reti weh bab2 ni...
tapi aku tgk ok je tu...huhu...

Amirah Adnan said...

gune bajaaaaa la.. hehe.. hai encik jebat! eden dah on9..yeehuu!

hanaahmad said...

maaf tak dapat membantu, saya rasa encik google pasti boleh membantu. heee..

zati embong said...

haha,baja letak x?haha

maya amir said...

letak baja bunga kot..tapi ok jek tu, membesar bagai johan:)

schaze zainn said...

pakai bunga matahari plastik

kompem gemok..HAHA

Fida Husain said...

makcik fida ada tananm banyak pokok kat rumah dia. semua sihat2. gemuk2. katanya dia simbah air basuhan ikan, ayam, smua tuh. then letak baja subur

CintaZulaikha said...

tak pernah jaga bunga kat umah, tak tau...hehhehe...bukan kena bagi baja ker???

NzA said...

xpernah lak tnam bunga alah nie....xdapat la nk nolong....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin