Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 11, 2012

Tesco Nilai Tipu...

Semalam den beli KOSMO...
Kat muka surat berapa tah...
Ada iklan TESCO...
Tapi den lebih tumpukan kepada Susu GoodDAy tu...
Beli satu...
Percuma satu...
Den pun pi ke TESCO Nilai...
Beli barang2 sikit...
Plus dengan Susu tu...
Ambil 2 lah kan...
Beli 1 Percuma 1...
Last2...

Tup...tup...
Kat kaunter den kena bayar 2 2 kotak susu tu...
Tolak rm1.58 jerk...
Aik....
Iklan lain...
Dapat lain...
Den tanya budak kaunter tu...
Dia pun tak taw...
Last sekali...
Den komplen kat laman web TESCO...
harap dia CALL den...
Dan bagi balik hak DEN...

Walaupun beberapa sen jerk...
Tapi lah ni kena KIRA oooo....
Memang tak de lagik dah...
Orang MELAYU yang sikit lebih kurang...
Hak Tetap Hak...

Kan...?

14 comments:

storyfromme said...

tu iklan saje nak tarik pelanggan je tu.semoga berjaya dapatkan hak jebat balik ye :)

BULLET said...

patut terus pegi kat servis counter mintak refund balik...pasaraya kene bagi harge paling murah kalau ade isu camtu...

cik fiza said...

tak patut mcm tu.. kalo promo harga murah bgtau je harga murah bukan free kn... insya Allah ada rezeki tu...

deeya said...

iklan ?? indah khabar daripada rupa .. nak tarik orang ramai je la tuh . haaa jebat , hang tuntut la .. kekalkan hak anda sebagai pengguna . yeah ! hidup jebat ! hidup pengguna !

Aqilah Kamarudin said...

tesco memang mahal. baik pergi mydin je. lagi murah tau.

Ati Masrif said...

bukan situ jek..
kat mana pasaraya pun kita
kena chk semula tau..
pernah kena juga tapi kat 'C'

Citarasa Rinduan said...

lepas nie berhati2..
jebat thanks sbb syer pengalaman..

i miss u..
hehehehe.. gurau

Teenager Housemaid said...

huahuahua..
hang sama macam aunty den..:p

zati embong said...

biasanya kalau ada promosi beli 1 dpt 1 dia akan tulis kan?jebat, ke kat tesco caw. lain 2?

Dinas Aldi said...

Betul, mesti komplen dan dapatkan balik hak kita. Kalau akak pun, mesti komplen. Mana boleh gitu.

akuzle ayu said...

kalo dh namo ae hak, sila tuntut. sy sokong...kasi hapdet nooo?

NzA said...

SETUJU!!!!! itu hak kita.

Adzrien Shoppe said...

itu namanya tesco cari pasal.. kalau kak liza return kat counter tu jugak.. den tak kira.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bagus dik mungkin nilainya sikit tapi hak pengguna mesti disuarakan..bagus adik ne

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin