Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 13, 2012

Satu Cadangan...

Dulu-dulu den bawak Puding Cendol Gula Melaka dan Puding Kacang Merah ke kilang...
Anak buah den cadangkan...
Buatkan Puding Cendol dan Kacang Merah plak...
Pehhh...
Dengan segala kudrat yang ada...
Terbentuk lah Puding ni...
Puding Cendol Kacang Merah...

Permandangan atas...

Dari sisi yang telah siap di potong2...


Hah...
Yang ini untuk anak2 buah den di tempat kerja...
Suka or Tidak...
Depa kena habiskan...
Sebab depa yang rekwes macam ni...
Apa pun...
Puding dalam bekas ni...
Dah habis...ahakz....

14 comments:

Citarasa Rinduan said...

cadangan ditutup!!!!!!
ko sajer ya jebat, buat kak ayu meleleq!!!!!!!!!!!

dik, bila nak buatkan untuk kakak ko nie... teringin yang amatttttt

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kenyang jd anak buah uols.....
hr2 dpt desert ngeeee

akuzle ayu said...

ko neh mmg hebat. aku nk jd ank buah ko gaks...

NzA said...

mak aiii...pagi2 dsh jamu mata tgk puding yg marvelous ni...blm sarap lagi nie.....

gadisBunga said...

den nak rikues jugak buleh dak? nak 17 kaler dalam tu, buleh??

CintaZulaikha said...

ni yang rasa cam nak gi umah nih, nak minta tunjuk ajar sket...uwaaaaaaa...nak jugak puding cenggitu

dayang said...

nampak sedap la.. kena byk bersabar ni kan buat puding ni...huhu...nk try boleh??hihi..

cik fiza said...

nyum nyummmm sodapppp

Papa Mifz said...

habis tando nyer sodap la tuh...bak meh sikit...

alexa yussida said...

nak requesttt jugakkkkkk bolehh?

muchukz said...

meleleh air liur tengok !
singgah follow ..:))

Woofer Storm said...

mcm sedap je..tak nak belanja kita ke bro?eheeee

Zaza Fakharuldin said...

arggghhh ! pudding ke agar tu sgt sexy laaa

schaze zainn said...

amboi rajin betui pokcik ni..HAHA

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin