Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, January 14, 2012

Power Ranger Malaysia...

Kat kilang den jumpo budak ni...
Polik bonar tenguk helmet dio...
Macam Sesungut...
Macam Power Ranger...
Power Ranger ada sesungut ke..?

Sekali pandang macam pernah tenguk menatang dio letak kat helmet tu...
Kat mano tah...

Pehhh...
Siap leh menogak plak menatang tu...
Kosan speed trap ko...?

Sekali den teringat dah...
Kek mano menatang tu den jumpo...
Itu ialah hose coolant dalam machine...


Hose coolant tu akan memancutkan coolant ke atas benda kerja yg kita proses dlm machine...
Kira2 meyejukkan nya lah...

Pehhh...kreatif tul budak tu...
Tanpa soal budak tu cakap...
Saya mintak dengan maintenance bang...
Dia orang kata nak buang...
Ahakz...
Den baru nak tanya...
Ko curik ke menatang tu...
Ahakz...Ahakz...

8 comments:

Muhammad Syahmi said...

Nanti dia bertukar jadi Power Rangers...

Teenager Housemaid said...

macam sesungut je..
hahaha

mysara said...

pelik je nmpknyer...

Dinas Aldi said...

Lawak sangat, adoihhh! Kretip jugak budak tu :D

Woofer Storm said...

kreatif siot.hehhee

#rasa nak buat ke kat helmet khi..ntah apa la jadinya..jangan jadi doraemon sudah..hehee

aleen aiden said...

siap sesungut!hahah

Papa Mifz said...

kesatria baja hitam nih..haha

Woofer Storm said...

bro,gtau kawan tu sy nak minta buat satu..eeheheee

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin