Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 18, 2012

Pendera Wanita...

Dalam lab den ada beberapa wanita...
Den suka mendera mereka untuk kemas lab...
Paling kerap ialah menyapu lantai...
Jangan salah sangka...
Tukang buang sampah den serahkan kepada pekerja lelaki...

Tapi dalam gambo atas tu...
Den arahkan pekerja wanita ni...
Tukar sejenis bahan yang boleh detact besi yang pecah, retak dan sebagainya...
Campuran ni sensitip dengan Magnet...
Dan den tak suka nak pegang bahan tu yang nampak bersinar bawah ULTRA UNGU...
So...
Suruh je bebudak ni buat...
Ahakz...
Tapi dia tak keseorangan...
Ada pekerja lelaki menolong nya...
Yang nampak tangan je tu...
Hah itu le pekerja lelaki tu...

Sebenarnya NIAT Jebat suruh dia buat...
Agar dia nampak dan rasa sendiri kerja2 Qualiti Control ni...
Bukan aje Inspection barang jerk...
Pengalaman adalah pelajaran terbaek kan...
So...
Betul lah cara jebat ni...
Kan..?

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

sebagai seorang wanita.. saya bantah YANG ARIFFFF

ooooohh, jebat!! nakal eik,
ala.. pompuan mmg rajin tau.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

tue uniform ker????
semak lab uols ngeeee

alinac lover said...

btol btol btol

butterfly said...

waaa... jebat.. kemain lagi suh wanita yang buat...

Dinas Aldi said...

Pe salahnya, demi menimba pengalaman :)

NISA KHAIRI said...

betul la cara cmtu,praktikal lg bgus dr teori..

aleen aiden said...

dont be too harsh on them ok? hee

NzA said...

hu.hu.hu......kes pnderaan yg teruk nie....

alexa yussida said...

ya ya..saya sokong :P
tbe2..hehe tp cik jebat mmg suka mmbuliiiii kan kan

schaze zainn said...

ekeke betul tu betul la jugak

in da same time saje je kan? HAHA

p/s: bagus ko buat keje 2 in 1 =D

MIMIE AIZA said...

yea ke ni.... ni kes dera nih.. ahahaa

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin