Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, January 12, 2012

Jepun Mali...

Ini hadiah dari kawan yg ke Jepun bulan lalu...
Calculator...
Dia kata tak cukup duit...
So dia pi beli kat kedai 100 yen...
Mula2 Jebat tgk ok jerk...


Lepas bukak dari bungkusan nya...
Terus tak leh pakai...
pehhh...
Kalau taw tak yang bukak bungkusan dia...
Jauh tu...
Ahakz...

12 comments:

schaze zainn said...

nmpak smart calculator tu..hihi

sian ko takdek rejeki :P

CintaZulaikha said...

hahhha, mmg takleh bukak sampul dy ka..

gadisBunga said...

ala sayang...

アヌムちゃん said...

aa xleh pakai pulak..isk2..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

cian nyer
nasib baik ¥100 jer

NzA said...

aduyai...bwk jauh2 xleh guna.....xde rezeki la tu.

Woofer Storm said...

best,dapat hadiah khas dari jepun tu.eehehe

#takpe bro,mgkn bukan rezeki pun..takpe simpan je ye^^

Dinas Aldi said...

Kesiannya kat kawan tu, walaupun tak cukup duit tapi masih teringat jugak nak beli cenderahati untuk hang, Jebat.

HeNRieTTa JoSe said...

Wah...hadiah dari jepun...cemburu nieh....huhuhu.....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah dapat present bestnye

Teenager Housemaid said...

sayangnya takleh pakai..
kalkulator dia smart kot..
takpelah...:)

sI nYemPerEnG said...

hahahahha sabo jek lah ek . tape leh wt perhiasan gak tu , tampal kat dinding . heeee . followed ere =))

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin