Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, January 10, 2012

Hari Ni Last...

Kepada yang belum memohon...
Hari ni 10hb Jan adalah tarikh akhir untuk hantar borang BR1M...
Den kalau nak ikutkan malas nak hantau...
Sebab tangga gaji kasar yg ditetapkan...
Den mmg tak layak...
Tapi lepas baca paparan kat atas ni...
Yang jebat snap dari LHDN Kajang...
Maka layak sangat lah...
Gaji jebat kecik je beb...
Al maklum...
Koje kilang...
Kepada yang sedang belaja...
Sila belaja rajin2...
Dapat gaji bosa2...
Supaya anda jadi tak layak dengan wang BR1M ni...
Ahakz...
Ahakz....Ahakz...

8 comments:

Teenager Housemaid said...

hehehe...
saya tak ada gaji langsung macam mana ni jebat???

kakchik@ella said...

Moga permohonan awak diterima ye.

Papa Mifz said...

gaji kecik jiwa x kacau xpe...;)

nidus2 said...

Ini bermakna gaji kau besaulah Jebat....mintak sikit.

NzA said...

yg penting gaji halal...kan..kan..kan...

Citarasa Rinduan said...

kak nak sangat mohon, tapi kak rasa malu nak terima..
jebat.. sila belanjer saya kalau kamu dapat ya..
kak ingat nie!!

siti murni said...

sapa tak mau duit kan...tapi sayang seribu kali sayang...cek pun tak layak...huhu.

okey la tu..mudah2an berjaya la permohonan hang yer jebat...insyaallah...nanti jgn lupa kawan2 tau..kihkih

Woofer Storm said...

sy tak layak,bukan pasal gaji besar tapi duduk bujang sorang2.heheee

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin