Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, January 26, 2012

Kilang Berkat...

Last week...
Den keja pagi...
Hampir setiap hari ada ceramah or fardu ain kat surau di kilang den...
Waktunya masa rehat tengahari...

lain ustaz...
Lain cara penyampaian nya erk...
Yang penting isi nya erk...
Kita orang dengar ceramah dulu...
baru le solat Zohor...


Lepas sembahyang den akan carik mangsa...
Mintak tolong ambilkan Topi den yang den sangkut kat kabinet tu...
Selalunya den carik mangsa yang rendah2 jerk...
Sengaja suruh depa gapai topi nun di atas sana tu...
Ahakz...
Den sampai jer nak ambil topi tu...
Saja nyakat orang...

Errr...dalam surau pun nak ngenakan orang ke jebat...?
Err....errr....

Maap...

6 comments:

siti murni said...

Alhamdulillah..bagus la company hang jebat..bagi kemudahan..siap ada ceramah dengan ustaz lagi...adehh..untung tau! manfaatkan lah sebaik nya...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

wah sangat bagus la kaisha/company jebat keja ni...mcm ni la yg kiter mau

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah!

Wehh hang ni memang la, ada ja idea nak menyakat orang.

nasha sanza said...

sejuk hati'bakalisteri awak nie'..llaala..insyallah boleh kalo bujang janji yang halal..'kidding'...=)

Teenager Housemaid said...

sejuk cek baca entry hang kali ni..heheheh

Nelly The Strange said...

bagusnya . hari-hari boleh muhasabah diri ^^

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin