Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 18, 2009

Ikan Untuk CICAK....


Hah ini lah ikan rm2 sekilo...ikan ni kalau kat pasar borong Nilai 3 dia panggil ikan laksa sebab orang jual laksa beli sekali banyak2. Tapi aku beli dalam 2 kilo je sebab Cicak ( kucing aku ) suker makan apabila di rebus...lepas makan dia tido...membesarkan badan lah tu. Tenguk ikan tu...mcm elok kan...tapi tang perutnyer dah lembik sket...ada yg dah pecah perut...tapi tak le busuk...kalau bagi kat kucing...tarak ingat dunia punyer....ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin