Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, August 2, 2009

Majalah...


Tak pernah terdetik n terniat pun aku nak beli majalah KOMPAk ni....dengan harga rm6...keluaran Ogos...apa yg istimewanyer...


istimewanyer sebab keta Myvi kawan aku masuk majalah ni lee.....di muka surat 54. Penuh sticker keta dia ni. Patut le dia RIAK semacam je. yang jadi model dalam majalah tu ialah wife dia...dia sibuk pegang anak..ahakz...so satu soalan mudah....apakah jantina kawan aku ini..?..Lelaki atau Wanita?..sila jawap..ahakz

Dalam majalah ni pun ada dipaparkan salah satu cawagan tempat keja aku ni...tempat buat spring keta gitu. Tapi tempat keja aku lebih kpd part dlm enjin dan brake.....susah ooo keja ni...korang belaja lah pandai2...jangan le keja tak serupa orang ni...kata kawan aku kepada aku..siot lu Razak....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin