Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, August 26, 2009

Menu Berbuka 25082009


Laksa Kedah...Mak n Ayah aku hantau dari Palong...pehhh..mcm ne lah nak balas budi ni...ini adalah makanan kegemaran BUDAK JAHAT....


Sambal sotong...wife buat


Apa nama kuih ni erkk..jiran bagi ni...


Kuih kaswi...betul ke eja ni...ahakz..ini pun jiran bagi


Ini WIFE buat...siap ada mangga lagik...wife buat untuk beri pada jiran2...best tul tukau2 makanan...tak payah aku nak mikir gi Pasar Ramadhan...makanan dah banyak so....tak yah sakit kepala gi pasar Ramadhan..ahakz..sesekali kena gi gak lah...tgk2...makanan pelik...

5 comments:

Sha said...

salam:)
kasih ibu tiada batasnya. Rayo jgn lupa buahtangan utknya. Anak jahat yg dah baik.

anniecute said...

kuih yg jiran bagi tu nama dia puteri ayu. Murah rezeki bulan posa ni kan

chemil ila said...

kaya dengan makanan penduduk malaysia ni ye...alhamdulilah...

jebateja said...

Kak Sha..jangan kan raya....dlm minggu ni gak saya maw pulang....bestnyer berbuka dgn masakan ibu....pehhhhh

jebateja said...

Kak Anie..terima kasih atas nama kuih tu...ahakz...den taw makan yo...ahakz

CHEMIL....mmg kaya dgn makanan best sungguh...ini lah masanyer dpt lihat makanan yg best2 dan pelik2...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin