Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Monday, August 31, 2009

Merdeka...Merdeka...Merdeka


Selamat menyambut hari Kemerdekaan yang ke 52...pehhhh...merdeka lagik Malaysia...Bangga nyer...
Dalam meyambut kemerdekaan dalam bulan pose ni...ketika aku bercuti ke kampung ( bercuti dari 27hb ~ 31hb Ogos ), aku berkunjung ke rumah makcik aku. So dalam gambo ni adalah rumah makcik aku kat Felda Palong 4, Gemas, Negeri Sembilan. Dalam bulan puasa & nak sambut Merdeka, makcik diduga dengan berita anak bongsunyer berumur 16 tahun mengidap masalah injap jantung abnormal....dalam kalut2 ni...turun naik hospital..sempat gak dia Gantung Bendera di depan rumah.....adehhhh...aku yang sihat ni pun....tak gak sempat gantung bendera kat depan rumah...kecuali cermin kereta depan....INSAF nyer aku....Adehhhh

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin