Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Tuesday, August 18, 2009

YEahhh...CUTI...


Dari 17hb sampai 19hb ogos..aku cuti....tenangkan hati..relax kejap dari memikirkan soal keja. Pening gak keja kena jaga line, buat report pasal reject2, uruskan reject2 pas tu sebagai leader nak gak jaga bebudak ni...uikkk....leh benggong.

Now ada plak keja2 khas kat kilang tapi aku tak di beri BRIEFING oleh pic nyer...oleh kerana itu aku rasa aku tak diperlukan. Tapi semlm ada gak yang call tanya DATA...ahakz....tak dapat den nolong sebab den sendiri tak paham mcm ne perjalanan projek tu....yang ado arahan kat white board je...ahakz....den pun tak paham sebab masa baca tu OT keja mlm...susah nak carik pic mlm2...KORANG buat lah dulu...nanti kalau aku naik keja..kalau leh tolong...aku tolong arrr....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin