Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, August 5, 2009

Party Durian...The King Of Fruit


Pada waktu rehat malam tadi kumpul duit seorang RM10 pas tu kita orang pegi beli durian. Dapat kumpul rm70 dan dengan duit tu kita orang gi usha durian...pehhhh...


Cakap kat Bro ni...Bang, kita orang nak beli durian..baget RM70...emm..pastu Bro tu tolong pilihkan durian dan siap kopekkan kulitnyer. Dengan rm70 kita orang dapat 4 plastik besar durian termasuk 3 bijik free ( dalam 1 plastik )


Hah ini salah satu Durian yang sedia dimasuk mulut....pehhhh...walaupun seulas untuk satu pangsa tapi dia nyer isi...tebal giler siott...


Hah ini satu jenis yang lain...sedap gak ni...sebijik ni aku leh abis sorang tapi...tak leh makan banyak lah sebab kat rumah dah ambil dinner. Rugi aku....


Hah..ini baru betul parti durian...sekali hadap je..abis. Seronok rupanyer makan ramai2 ni..lain kali kena buat lagik ni....Selepas makan kita org clearkan segala bahan bukti dan baunyer sekali...ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin