Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Sunday, August 2, 2009

Menara Matrade, Jalan Duta....

Semalam aku gi Menara Matrade ni, ada survey pasal kereta. 2 jam depa bayar rm100. Ahakz..best gak. Yang tak best terlewat 2 jam..janji kul 2.15pm..aku start dekat kul 4pm. Akhirnyer...6.15pm baru abis. Apa yang aku buat kat sana suvey pasal kereta model baru..kira kondem kan lah..apa kurengnyer....apa model kereta tersebut...?...bak kata Siti...Biarlah Rahsia...ahakz



Balik dari Menara tu...terperangkap plak dalam jem...adehhh..tensen aku....jalan banyak yang tutup so aku yang tak pernah bawak keta ke KL...terpaksa beranikan diri meredah segala jalan..asalkan dapat balik...syukur.Jem ni di sebabkan ada perhimpunan mansuh ISA..wahh...hebat depa2 tu erk...sampai jem jalan dibuatnyer...ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin