Kawan - Kawan jeBateja

Friday, August 28, 2009

Jalan2...

Semalam teringin nak buat puding so jalan2 lah di Bandar Baru Bangi....Gi ke Komplek PKNS Bangi. Kat sanun ada Billion..tompek shopping2 gitu...


Kat dalam tu ado plak orang jual bendera..terus beli..patriotik sket beb...tahun ni kureng lah orang pasang bendera kat keta..apsal erk...? Bendera den tu...setakat 5pm semlm tinggal satu je...tercabut semasa memandu...ahakz..rugi den..


Daripada PKNS Bangi...gi plak Nilai 3...Wife nak carik sumtin...apa tah di carinyer...luper plak...time cuti sekolah ni ramai gak lah orang...kalau tak..sunyi sepi tarak orang...apa nak di kato...


Masa balik singgah plak kat kedai runcit ni....kedai runcit ni kat kawasan perumahan aku....wife nak beli santan...sebab puding den nak buat ni..perlukan santan...

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin