Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, May 10, 2009

Ada kah Masa tu Penting...?


Ini Encik Said..dia ni sangat mementingkan masa. Keja dia pun memang banyak mengunakan masa. Tapi satu je aku tak suka...dia ni selalu lambat datang kalau ada briefing pagi. Setiap Isnin kami ada perhimpunan pagi. Isnin awal bulan kami akan ada briefing pukul 7.45am dari minggu2 lain pukul 7.55am. Tapi dia ni jarang betul datang awal atau paling tidak menepati waktu. aku pun naik heran...dia ni pentingkan masa tapi ...tak macam orang yang pentingkan masa pun. Kalau dia lambat...aku selalu sms dia...perli2 lah. Seperti awal bulan Mei lepas...briefing kul 7.45am..dia datang 7.59am..apa daaaa....bila le dia nak sedar diri erk....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin