Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, May 17, 2009

Citer Satu Malam...

Hah..ini sapenyer stokin ni..busuk bau cagu...kalau nak taw..ini stokin n kaki PADAT...

Citer satu malam...pelik BOBOI bawa coklat ni datang kilang...macam bebudak je tgk...tapi aku pow le satu...best gak erk...BOBOI..ada lagik tak??....BOBOI jawap...beli lah sendiri....


Ni sorang ni kemaruk HP baru yang berkamera. Sana ambil gambar...sini tangkap...nak je aku karate...

Serabut...bila wayar speaker bertali arus di atas meja pc...dengan wayar mouse laei...serabut tul...Tapi ni pc kat tempat kerja...


TETAMU PAGI...orang kata kalau kupu2 or rama2 masuk rumah tanda ada org nak dtg....err..so bila benda ni masuk lab...ingatkan BOS besau nak dtg...tapi tak de plak...ahakz...selamat...

2 comments:

•°¤*(¯`°( ©OmOi ™ )°´¯)*¤°• said...

Mane der pelik..cokki cokki tu..mcam rokok ja leh bawak kulu kilir.. sekrang gi pulak ader dua perisa..huhuhu. lamer tak nampak rerame tu.Stoking tu sebaik cam baru tak koyak gi.

jebateja said...

-uik pelik lah sifu..org tua bawak makanan kanak2 ke kilang..meroyan ke apa?..

-- RERAMA tu..hanya insan terpilih je leh nampak...SIFU lom terpilih lah tu...ahakz

--- Stokin tu baru erk..mana taw?..ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin