Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, May 19, 2009

Gagal Lagik.....

Pagi ni seawal 6.50am dah kuar rumah. Lampu jalan tu, pukul 7am ..dia off sendiri. Cuaca bagus..so kuar rumah dengan hati yang senang tapi kepala aku, sedari bangun tido tadi dah ada tanda2 nak pening kepala...adehhh...


Lorr...gagal lagik...semalam keta bos aku..ni keta anak buah plak yang dapat parking bawah pokok tu ( GEN 2 Kelabu..). Tak pe...tak pe..esuk masih ada...tapi..Adakah Esuk Bagiku....?


Sarapan pagi...KASWI n Nescafe...jadi lahhhh


Masuk dalam lab..peyaman udara mengeluarkan air. Habis peralatan instrument untuk inspection kena air. RM300k tu harganyer...rosak kalu...pening kepala....


Budak yang topi hijo tu...aku panggil sarjan..x penah pun masuk askar..dia je perasan. Yang bawak 3 orang tu pulak..MANDUR si sarjan ni...erk...ramai plak MANDUR erk....? Mandur plak Dari kiri Sadali, Rinching n Shahrol.


Barisan pelapis2 bakal menjadi manager..mereka sedang training berkominikasi stail BOS2..ahakz

Imran Yaakob ( kiri ) sedang berbincang dengan Yusni tentang special jig Bracket Oil Filter.

Parking kereta di tengahari. Sian kereta..dibakar bahang MATAHARI..bila lah nak musim sejuk.


Pukul 3.30pm...kepala otak aku dah jadi benggong...terpaksa gak jumpa doktor...sampai klinik..kena plak marah dengan doktor kerana membiarkan kepala sakit sepanjang hari..doktor tu berleter, now masa sensitip...bila mana virus BA ALIF BA YA or h1n1 melanda so kalau sakit cepat2 jumpa doktor...oo gitu ke doktor..patut le masa masuk klinik aku kena pakai topeng muka
..ahakz.....

1 comment:

mazida said...

esok pom x leh ... esok punya turn WNX455 haw haw haw

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin