Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, May 26, 2009

Masak..Masak..n Masak



Hah..gambo atas ni..nama nyer puding trifle...aku dah selalu buat puding ni, tapi kali ni aku buat dalam bekas besar. Sampaikan apabila dah beku aku kena terbalikkan dalam dulang. Hah ambik ko...tak taw lah berapa lama boleh abis ni. Apa yg istimewa puding ni ialah ia ada rasa manis dan masam. So apabila kesemuanyer masuk dlm mulut...pehhhh....sedap tak ingat oooooo

Ini plak siakap 3 rasa...morning2 lagik aku dah buat. Kalau dah masak lauk ni..aku mmg tak kan masak sayur dah...sebab apa tak yah...ada 3 jenis sayur dalam masakan ni. Lauk dah tentu lah ikan tu. So jimat ruang meja n masa ...ahakz....ikan ni sekila 16.00 pada tarikh hari ni...26/05/2009

1 comment:

Sha said...

salam:)

terliurlah pulak tgk puding dan ikan siakap 3 rasa. Nantilah menu buka puasa boleh buat petang nie. Setakat nie tgk kat dapur tu semua bahan ada, boleh buat punya.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin