Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Monday, May 18, 2009

Citer Satu Hari...Tah Apa2


Hah ini tempat parking rebutan...letak keta bawah pokok kecil tu...kalau keja pagi sape datang awal..dptlah letak keta bawah pokok yang secubit tu. Namun dalam seminggu..x pernah aku dpt parking kat bawah tu..selalunyer..tu hah keta hijau..MY SECOND BOS PUNYA..adehhh


Sebelum loceng berbunyi..7.55am..ada sebilangan pekerja sarapan ASAP ROKOK..sedap oooo. Kawasan merokok telah ditetapkan hanya 2 tempat rasmi.

Perhimpunan pagi Isnin...oleh kerana speaker rosak terpaksa pegumuman dibuat secara manual..terjerit2 lah si Exec tu berteriak..apa dia cakap tah..aku tak dgr pun...hik..hik...hik



Ini reject dalam 3 hari, Jumaat..Sabtu n Ahad. Penuh tong tu. Kebanyakan reject disebabkan MATERIAL. Ia disebabkan pembekal gagal beri barang yang berkualiti. Nak kena depa ni..ingat aku larat ke nak buang reject banyak2 mcm ni...



Pic atas..MEROKOK diwaktu rehat pertama..10.30am..tak seramai pagi td..sebab rehat dibahagi kepada 3 group..kalau tak..runtuh kantin. Bawah tu..aku minum air je...Nescafe Ais..ahakz..asalnyer ambil Nescafe Tarik...panas sangat..masukkan ais..rehat terhad beb...15minit je.


Makan tengahari aku..SENGKUANG n NENAS campur ASAM...nak makan nasi mmg tak selera..lain lah ada asam pedas. Ada kuah kicap pedas tu..tapi pilih asam..lastnyer aku meyesal..sebab letak asam n nenas..tak best langsung.


Joint Inspection dengan Proton. Part warna hitam tu nama nyer brake drum. Brake drum ni boleh didapati dibelakang kereta NEW SAGA. Part ni dibuat di INDONESIA tetapi dipasang hingga jadi brake lengkap oleh salah satu anak syarikat kat tempat aku keja ni. SO depa minta tolong aku untuk sama JOINT INSPECTION dengan PROTON. PROTON datang ke kilang depa untuk pastikan KUALITI BRAKE dlm spec yg ditetapkan.

Minum petang si Jebat. 3 jenis kuih serta 1 jenis air..Nescafe nama nyer. Itu tangan sape lah tu..kacau je aku nak tangkap gambo. AHakz...asyik makan jeeee..apa daaa..bila plak keja nyer???

1 comment:

mazida said...

shedap laa juadah petang tuh.. kuih ketayap dan cucur badak... errr badaknye manaaa???

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin