Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, September 13, 2009

Cantik tak....?



Kenal tak...benda ala ni? Yang ada skru 4 bijik tu..nama nyer front hub dan yang bulat besar kat belakangnyer ialah brake disc. Ini hub untuk kereta KANCIL...ianyer berada dihadapan kereta. Skru 4 bijik tu....kat situ le korang lekat skru utk TAYAR korang....dan kat tengah2 tu...yang macam begerigi tu...akan dimasukkan DRIVE SHAFT. Kalau keadaan biasa benda ni tak nampak KROM pun....yang ni special...sebab nak letak kat ALMARI HIASAN...ahakz....barang DISPLAY ke ni hah....ada minat...maw angkat.....? Berapa beran...???

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin