Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, September 16, 2009

Sambal Petai....


Ini nama dia...sambal petai....jarang orang nak panggil..petai sambal...wife aku buat sebab aku teringin nak makan. Mintak petai kat Chemil Ila masa dia balik kampung...katanyer kampung dia tak de pokok petai.....ahakz....so den panjat petai kat kedai je lah....so jadi le ...akhirnyer sambal petai hasil nukilan my wife....

2 comments:

anniecute said...

Meleleh air liur, sodap btul nmpak eh sambal potai tu Jebateja... Akk nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN, ampun kalau komen2 akk ada yg menyinggung hati Jebateja. Jemput dtg rumah...

jeBateja said...

Adehhh...kak...mano ado komen akak yg melukakan hati..semua ok je..apa pun jebat pun mohon ampun maaf kak.....janji rock erk...err..nak sambal potai ambil lah....pinggan je jgn ambil.....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin