Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, September 3, 2009

Hari Tanpa Masak....

Hari ni tak masak err..maksud aku tak buat kuih...aku bercadang nak buat puding TrioRasa sebab nak ambil gambo n videokan...tapi wife kata tak sempat sebab masa aku utarakan plan aku tu dah pukul 3.30pm...lewat dah..nanti puding tak sempat beku....emm..betul gak erk...so gi Pasar Ramadhan kat Bandar Seri Putra....ahakz..

Murtabak Ayam...harga rm3.50...tak sedap mana pun....sedap lagik murtabak kat kampung aku...baru rm2.00...

Apa nama kuih ni tah...tadi ingat...pas tu dah lupa...banyak makan ekor cicak kot aku ni...kuih ni sedap..rm2.00..5pcs.

Roti John...tapi bukan John yg punyer...jebat yang punyer sebab jebat yg beli..RM3.50...rasa nyer - boleh laaaa

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin