Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, September 29, 2009

Mop Lantai...

Malam ni koje malam aku mop lantai dalam lab...2 kali aku mop sebab yg mula2 aku mop...air yg aku guna berbau busuk. Air pencuci tu baru pagi tadi aku guna, sebelum balik keja aku mop lantai gak...tak sangka bila masuk malam dah jadi busuk...kotor sangat kot lantai lab ni...agaknyer lah...

Bahan yang mewangikan lantai....harum sket lab tempat aku bekerja....pehhhh....

4 comments:

anniecute said...

Manggg aiiii...rajin eh..buleh buek menantu ni, sonang ibu...hahahahaha

jeBateja said...

Adehhhh....buleh2 pada sesape yg sudi anaknyer jadi yg no 2 ke no 4...ahakz....

anniecute said...

muko nampak eh buleh tahan hensem, poket cmno? Hensem tak??? klu hensem cerah masa depan...maso dopan ibu eh pun..kehkehkeh

jeBateja said...

Hensem...?? Mana ada hensem kak...ahakz. Tu lah kak...Sihat badan dah ada...cuma harta dan ilmu je tak cukup...so terkubur lah harapan...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin