Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 2, 2010

Gula Oh Gula...

Semalam...cari gula sampai nak pecah kepala lutut...susah betul nak carik gula...kospirasi nak naik harga gula kot...semasa gi hantau kek ke Nilai semalam...singgah Mydin Nilai...memang hajat nak beli gula je...susah kalau buat kek kalau gula tarak...sampai kat rak tempat jual gula tu...tertulis memo...1 pelanggan utk 2 kilo shj...aiseh...maw tak maw...aku ambil 2 kilo...wife ambil 2 kilo...bayaq asing2....ahakz...cover line gitu...dapat lah 4 kilo...ok lah tu....ari ni buat lagi...sampai stock dapat dalam 7 ke 8 tan...jadi arrr....ahakz

8 comments:

mysara said...

mmg susah nk beli gula skrg ni...

mAr@ZiEy said...

Kat pasar borong Selangor boleh beli sampai 8kg..awat jauh naa ko pg..aduushhh

jeBateja said...

MYSARA....tak lama lagik lenggang lah wad kencing manis...ramai tak makan gula...

jeBateja said...

MAR...aku duduk Bdr Bukit Mahkota, Nilai tu..sekali langkah..dah masuk kawasan Nilai. Apa pun terima kasih atas INFO ko tu...serbu sana lah plak nanti....target 8 tan gula kat rumah...ahakz

madihahzubir said...

susah la sekarang nak beli gula.kena catu pulak setiap org nak beli gula.nasib baik raya lambat lagi. kalau tak susah nak buat dodol. hahaha

ALYN_C3N1 said...

memang susah ker skrang nk dapatkan gule ek?

jeBateja said...

MADIHAH...tempat hang susah gak ke...tapi hang ingat raya plak erk...ahakz...i like dodol...

jeBateja said...

ALYN...susah oooo...macam nak dapatkan bonus dari majikan....pehhhhhh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin