Kawan - Kawan jeBateja

Monday, June 14, 2010

Hilang Plakk...

Pagi semalam...Ahad...ketika wife sidai pakaian di jemuran dia terperasan besi penutup longkang tu hilang....cisss..budak gian mana plak kebas besi ni....ini semua disebabkan besi dah mahal lah ni....aiyokkkkkk....nak tutup dengan apa plak ni....?

10 comments:

Acikbro said...

biasa la tu ijal....benda kalo dah berege...sipar jepun lesappp

HonEyBuNNy said...

ngeh3....tutp dgn apa lagik.....dgn tudg la...heheh

butterfly said...

hahahahahaha....benda ni pon boleh jual erkk..??

x pnh taw pon..klu uma sy lagilah..sidai baju lawa-lawa..petang bukak pintu tgk...sume lesap...

jeBateja said...

ACIK BRO...kalau sampai seliper jepun hilang...kena gi bomoh siam...santau kan sekali...

jeBateja said...

HONEY...kalau dgn tudung...bukan tudung je hilang...dengan tokeh2 pun sekali kena rembat...ahakz

jeBateja said...

BUTTERFLY...boleh jual maaaa...depa bukan nak curik baju lawa2 tu...depa nak curik penyidai yang lawa...ahakz

Herdoni Wahyono said...

Wah siapa yang ambil ya ? Kalau begitu ditutup aja pakai anyaman bambu. Akan lebih alami tapi mudah rapuh kena hujan dan panas matahari.

jeBateja said...

Pak herdoni...siapa pun yg ambil pastinya dia ambil dengan niat yg tidak baik ya pak...di sini anyaman bambu ngak ada...apa tah lagi seperti bapak bilang...ia mudah rapuh...saya mungkin saja akan mengunakan bahan2 terbuang di perusahaan...

madihahzubir said...

nnt pagar rumah pulak hilang. :)

jeBateja said...

Uikkk..jgn le....doa tu...pagar penting tu...hilang pagar...bisa hilang motor n kereta den...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin