Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 30, 2010

World Cup Sale...


Ini jualan jersi pasukan yang masuk piala dunia....jualan murah...lebih murah dari yang di luar kilang...khas untuk budak kilang aku.

Satu guni sampainya...berebut2 bebudak ni...takut pasukan pilihan mereka habih di sapu org...

Macam ni ke stock baju sampai...main ikat2 mcm tu je ke...mana tokeh dia ni...

Ini baju pasukan apa..?...tak kenal plak...sebab tak minat bola....

Model Jersi...errr...tahan nafas sket Raja...perut tu tak maw menonjol...

Sesuai bonar baju ni ngan ko Jamal...kata tokeh baju ni...alaa....saja je... tu

Aizat...siap bawak list baju yang dia nak beli....kira nak borong le tu...

Syafiq...dengan perut yang sengaja di kempiskan....

Aizat masih dalam di lema memilih baju.....

Eh...ini baju pasukan mana plak ni....pelik...pelik....

6 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

fuiyoooo...
buat jualan langsung kat opis tuhhh!! hehe..

baju england ada?? bape sepoloh??? =P

Herdoni Wahyono said...

Penjual ini pandai menangkap peluang pasar di saat demam Piala Dunia. Jualannya tampaknya laris manis diborong pembeli. Aku suka yang warna kuning punya seperti tim Brasil. Warna yang amat menarik dan atraktif.

jeBateja said...

Cerry - budak yg jual baju mmg otak bisnes....sampai den plak naik risau kalau2 bos dtg..kantoi...naya...errr...baju england?...dah hantau balik england...ahakz...

jeBateja said...

herdoni - memang penjual ini pandai ambil peluang. disaat raya nanti mungkin dia akan menjual kuih raya...masalahnya jika majikan terlihat...saya jugak bisa susah...

nurulramizah said...

buley tulun x?
kim salam same org yg memaikai baju sweeter hitam( Aizat rasanya namenya)
hehehehe

xlupe juga
kim salam pada jebateja ye
wawawa

jeBateja said...

Waalaikumsalam....

Yang sweeter hitam tu...bukan Aizat...namanya Adam..dia pun dah berhenti sama2 dengan Syafiq...sambung belaja.

Tapi dah sms kat Syafiq...tolong sampaikan salam hang...dont worry...

ahakz....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin